Ενα ακομη Κοιλιοκακικό Μπλογκακι....

Η Κοιλιοκάκη αποτελεί λέξη αγνωστη στους πολλους...
Για κάποιους όμως απο μας διαμορφωνεί την καθημερινοτητα μας...

Η γλουτένη αποτελει συστατικό τροφων, αγνωστο στην πλειοψηφια του πληθυσμου...
Για κάποιους όμως απο μας, η αποφύγη της απο την διατροφη μας ειναι η μοναδική θεραπευτικη προσεγγιση της κοιλιοκακης...

Ενα μπλογκ λοιπον που μεταφερει τις εμπειριες, τις ιδεες, τις σκεψεις, τις δυσκολιες, τα κωμικα ενιοτε και τα δραματικα της "αποπομπης" της γλουτενης απο την καθημερινη ζωη μας....

Στέφη Αρέλη ( aegeotissa@gmail.com )


6/8/11

what's hot....

what's hot....  ετσι δεν ονομαζουν στα περιοδικα την στηλη με τα τελευταια νεα... που αφορουν, καυτες ειδησεις, παραξενα , νεα προιοντα ή και κουτσομπολια?
Ε μια τετοια στηλη φτιαχνω και εγω εδω σταχυολογωντας οσα παραξενα αλιευω απο το ιντερνετ και οχι μονο ... απο την ελλαδα αλλα και το εξωτερικο...
Οτι μου κεντριζει το ενδιαφερον , οτι μου προκαλει εντυπωση....

Απο που ξεκινω? α " παγωτο προερχομενο απο Λουπινο"...

Η ειδηση η σχετικη αναφερει πως Γερμανοι φτιαξαν παγωτο, διχως γλουτενη, διχως λακτοζη διχως χοληστερολη απο Λουπινο... 
η ειδηση εδω

Εγω παντως το ξερω απο τα ομορφα τα λουλουδακια του... το ειχα στον κηπο μου καποτε φυτεμενο... απο γευση δεν γνωριζω...

Τι αλλο βρηκα ? Μπογιες για ζωγραφική προσωπου ... για παιδια ... για αποκριες... διχως γλουτενη... Ενδιαφερον αν και δεν ειναι επικαιρο εν μεσω καλοκαιριου...
πληροφοριες εδω για τις μπογιες αυτες....

Και η ειδηση η " γνωστη " που αφορα την υπερσυνταγολογιση τροφιμων μας απο τα ταμεια... καθολου δεν μου αρεσε που διαβασα... " 
"Ασθενείς που λόγω πάθησης χρειάζονταν ειδική διατροφή γλουτένης έπαιρνάν για κάθε μήνα ποσότητα που αντιστοιχούσε σε 150 ημέρες."

Και φυσικα η γνωστη ευτραπελη αναδημοσιευση και αναμασηση του αστικου μυθου και της σφαιρας της παραφιλολογιας περι χειραγωγισης των λαων μεσω της γλουτενης.... ( οχι εδω δεν βαζω λινκ...)


Δεν υπάρχουν σχόλια: